innan dagen gryr

Premiären gick helt okej bra, satsar på att göra bättre ifrån mig imorn då det är premiär igen. Hoppas att alla andra oxå gör det i början när vi inte hade någon aning om när vi skulle gå ut eftersom Cecilia inte pratade i början, men eftersom dom andra sa att hon inte skulle prata och att vi skulle gå ut gick jag och Amanda ut utan några andra. Sen säger dansarna att Cecilia ska prata så vi kom inte bakom scenen igen och sen bestämmer sig alla andra för att gå ut. Så om dom skulle gått ut när jag och Amanda gjorde det skulle det inte se så dumt ut eftersom vi gjorde rätt men det såg ut som att vi gjorde fel. Men somsagt, annars gick det bra och jag taggar morgondagen! Hela musikalgänget är så härligt!


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0