Bring it over here

Har kollat på tv sen klockan elva idag och haft pyjamas på mig hela dagen. Så som en söndag ska vara, haha! Imorn ska jag försöka gå på stan och fixa hemlisar. Funderar på att gå på stan ensam så jag får saker gjorda, hehe. Eller så skaffar jag mig en kompanjon med åsikter! Vi får se imorn helt enkelt, om det regnar har jag ingen lust att gå på stan. Sen ska jag försöka städa och fixa i rummet innan le italianos kommer. Föresten.. April april!! Har aldrig hört talats om det och det var bland det äckligaste jag sett. Plus att jag inte skulle kunna slicka mig på näsan om jag hade så. Sad but true.

Två bilder från igår, snodda av Frida!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0