ska få fina väggar

Åkte ner på stan idag somsagt. Bortsett från H&M gick jag bara in på inredningsbutiker, köpte även en drömfångare och en till pryl. Visar såfort jag sätter upp dom! På H&M lämnade jag tillbaka en tröja och kollade runt. Självklart hittade jag den jävla tröjan som jag letade efter hela förra veckan, i min storlek, på rea. Fast jag köpte den inte. Dels för att jag egentligen inte vill ha en gul men mest för att en söm eller nåt hade gått upp i armen. Ska dock tillbaka för att köpa hängelshortsen, dom fanns typ bara i storlek 42. Ska även köpa en rosa hårmascara som var slut på Åhléns.

Bilderna funkar inte ochsåvidareeeeee, men lägger kanske upp nånting här nångång.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0