åker tillbaka senare

Har varit i Gottsunda och på stan idag. "Missade" två bussar när jag var på stan men det är okej, det är ändå ingen hemma som märkte det, haha. Skulle hitta något att ha på mig imorn och provade såå himla mycket kläder på Gina men köpte inget där. I väntan på bussen gick jag sen till H&M. Där fanns två av mina drömshorts, men bara i storlek 38. Tog med mig dom och ett par andra till provrummet men de första såg ut som trosor och de andra kämpade jag med så himla länge. Herregud vad jobbigt det var. Men de sista var helt perfekta så dom fick följa med hem, vill ju ha ett par midjehöga shorts och dom fick jag för endast 75 kronor. har dock inget att ha på mig imorn, haha. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0