ba lit gla

KUGSIHSJSBG!! Det var bara ett sätt att beskriva min glädje. Skulle skriva ett inlägg om två jackor jag vill ha och sen helt plötsligt smsar mamma att jag är rik. har fått pengar av pappa nu, woopwoop! Och imorn har jag bara en lektion för dom har flyttat musikteorin tillbaka till måndagar, älskar livet!! Har även fått reda på att det är skolfoto den 13 och vi har en bra tid oxå, inte på morgonen när man precis vaknat och inte heller på slutet av dagen när man är helt slut. Fick höra igår att det inte är ABC-gruppen som tar bilderna, tur det! Dom ska hålla sig till det dom gör bäst, studentmössor. 
 
Olika sätt att älska enligt Yvonne från igår! Bara för att jag är så glad heeeheeee.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0