before i die: summer summary 2012

 
Kär är jag fortfarande inte. Har i princip inte träffat några nya människor så det har varit lite omöjligt. Fast jag läste för ett tag sen att om man har en crush i över fyra månader betyder det att man är kär och jag har ju en crush på många.
 
Har väl inte provat nya saker som att springa ett marathon, sjungit ensam för publik eller slaktat en gris. Men jag har gjort lite småsaker som att äta kräftor. Det var allt. Är fortfarande rädd för dom så det gav ju inget. Antagligen har jag provat på fler saker som jag inte kommer på nu, men somsagt inget jättestort. Önskar att jag tog fler risker.
 
Tänker räkna Eckerölinjen som en båt nu, och jag var ju där i ungefär en dag. Önskade dock mer att vi åkt ut med stora båten och åkt till olika öar en jättevarm sommardag, men det har ju knappt funnits jättevarma sommardagar och båten har stått på land hela sommaren. Fast vi åkte ut med roddbåten några timmar och fiskade en kall och regnig kväll.
 
Jag tror inte ens jag har en bikinilinje, men de flesta dagarna i sommar har inte varit soliga, jag har inte umgåtts så mycket med folk som jag önskar och har därför mest varit ute de regniga dagarna när jag varit på stan ensam. Längtar inte tills imorn då alla kommer jämföra sin brunhet med mig, egentligen bryr jag mig inte om att vara brun men när folk jämför så så känner jag mig ful eftersom dom flesta tycker att blek är lika med ful och brun är lika med snygg.
 
Ville köpa ett vitt linne och massvis med batikfärger och bara go crazy, men det var så dyrt med färgerna och jag vet fortfarande inte vika färger jag vill ha. Fast jag färgade ju ett linne samtidigt som shortsen men det är skitfult.
 
Det är faktiskt det jag är mest nöjd med på hela listan, mina shorts. Fast dom är ganska korta och åker in i rumpan, men det är ju Gina tricots fel. Det var dessutom jätteroligt att göra det, skulle vilja köpa flera tråkshorts och göra om dom i alla möjliga färger. Mycket roligare att ha helt unika shorts som man gjort själv än ha sånna som alla andra har. 
 
Regnbilden var ju redan svartvit, men jag ska inte påstå att jag gjort det. Har ju varit på stan i regnet men det har  somsagt varit ensam och det var inte direkt så att jag hoppade och skrattade. Snarare så att jag tog på mig fula kläder eftersom ändå ingen skulle se mig och undvika alla utom försäljare. Ville mer kunna sjunga "singing in the rain" och så.
 
Summer summary: Failed.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0