gymnasiets outfits #42

Tänkte alldeles för mycket på min outfit idag igen. När jag började ettan hade jag ett svart linne från New yorker, en lila huvtröja från Bikbok, halsband som Bea köpte till mig i Frankrike och skor från Wedins. Ett år senare hade jag på mig ett linne från H&M, en secondhandskjorta och skor från skopunkten. Så idag tänkte jag att jag skulle ha någon blandning av dom två. Därför blev det en ärmlös jeansskjorta/jeansväst från Gina tricot, den gråa tröjan jag köpte igår från samma ställe, skor som jag fått av Tove och en rosenkrans från munkklostret. Under alla tre första skoldagarna har jag haft mina shorts från New yorker. Lite har jag väl ändå förändrats på dessa tre år? Bortsett från töntigheten asså.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0