rita någonting

Önskade att jag kunde skriva att min syster är så mycket bättre än er andra som spelar mot (med?) mig på Draw something, men idag förstördes det helt! För mindre än en månad sen tvingade jag syster att börja spela med mig och under dom veckorna kom vi längre än jag gjort med alla tölpar som aldrig längre spelar med (mot?) mig om jag inte tvingar dom. Brukar alltid spela töntiga mobilspel innan jag somnar (har ingen liten lampa så jag kan inte läsa en bok, hahaha) för att kunna somna lättare. Tycker syster är dum som inte förstod min Japan när hon ritade en stövel och någon som håller i en mugg med kiss i eller två människor och skriver "mys" när det ska vara Fredag. 
 
En japansk flagga med en japan i. Såå himla uppenbart ju.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0