Sanna ord består för alltid, falskt tal bara ett ögonblick

Hade somsagt min första sånglektion i trean idag! Det kändes så himla skönt med en ny start och min lärare är jättesnäll och bra! Fick göra lite uppvärmningar och sjunga Come along som jag sjöng med Eva så att hon hörde min röst, sen valde hon ut Tro som jag ska få sjunga och höjde den! Betyder detta att jag äntligen är en sopran? På lunchen kirrade jag och Amanda skåp i A innan vi drog och åt pasta och skinksås! På religionen läste vi bibeln lite och efter skolan och mötet med David köpte jag äntligen ett block! Nu känns det som att jag går i skolan påriktigt, med skåp och block!
 
Kände mig jättekristen idag med kors, kristen låt och bibel! Bilden är från Amandas instagram.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0