The chaos that controlled my mind

Skulle egentligen till Bea idag men hon smsade fem minuter innan jag skulle till bussen så jag bytte om på typ två sekunder. Var både spy- och svimfärdig imorse så det är väl lika bra. På svenskan kollade vi bara på en film om Julius Ceasar. Är det okej att tycka att dom svartvita snubbarna i filmen var snygga? Runt tolv tog jag bussen in till stan med Yvonne efter ett möte med mig som ordförande, Yvonne som sekreterare, Amanda som assistent och Sofia som vice ordförande. Vi kom fram till att Amanda ska hem till mig på söndag, haha! Förresten, tror att alla snubbar som någon gång under gymnasiet har skrivit till mig på facebook har skapat en miniarmé, såg dom överallt, en efter en. Vill bara säga till alla snygga snubbar som läser detta att facebook är inte rätt sätt att ta kontakt med mig på, speciellt inte om man inte ens hälsar i verkligheten. Vi har röster och ben av en anledning, gå fram och prata med mig istället.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0