with you i always share

Ni sög på att ha fest och bjuda mig. Tur att jag har världens bästa mamma då! Hon är en mycket bättre kompis än er. Längesen jag hade fredagsmys! Nu är jag två tredjedelars pizza tjockare och jättekissnödig. Håret blev förresten bättre med tiden, precis som allt annat. Hade nyss ett "gissa fotbollskillen-quiz" med Denise. Sex frågor senare listade jag ut att det var skolans föredetta snyggaste kille som spelar just där hon är. Påtal om det ska jag äta godis aka candy nu.


Kommentarer
Postat av: Denisen

haha trodde nästan jag skulle behöva avslöja det för dig

Svar: Hahah kom på det eter att jag skrivit "ehh..", sån himla lättnad!
Frida

2012-08-18 @ 01:27:57
URL: http://sodenise.blogg.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0