a thousand years

Var somsagt på bio igen! Den var lika bra som förra gången och innan åt jag och Frida italiensk mat så vi var jättemätta! Var även förberedd på det värsta i filme nu. Efteråt åkte Lillfrida hem och vi mötte upp Tina och gick till Williams. Där träffade vi lite folk blandannat från skolan och från Birgerjarl och efter några timmar till vi till Garys där folk från Rasbo och Boland hängde. Är detta livet som 18? Man kan inte längre gå på bio i sunkiga kläder som jag tänkte för sen måste man ut och vara festfin?? Förlåt för mitt konstiga inlägg men någon bjöd på läskshots på Williams och jag och Amanda (matesillen) räknade ut att vi fick 7 styckna, haaahaaa. Förresten ska jag blogga lite om Tina oxå! Hejhej Tina. Det var en kille som tydligen liknade världens sexigaste man enligt mig så haffa eller skit ner dig Tina! Godnatt allesammans.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0