alla flickor utom jag

Var somsagt ute igår! Först tog vi ett glas på William's och sen begav vi oss till Birgerjarl där vi inte kom in. Så istället drog vi till Etage och träffade både nya och gamla människor. Det var typ rocktema så när bandet började spela var vi först ut på dansgolvet. Efter några schlagerlåtar gick vi ner och skrev upp oss på karaoke! Först var det jag, Amanda, Rasmus, Denise och Gustav som sjöng Alla flickor och när vi var klara skrev Rasmus upp oss på ännu en låt och då var även Bea med. När vi sjungit klart var det dags att säga adjö och åka hem. Det var himla kul (även om jag var den enda som inte blev bjuden på något, fick lära mig dagen innan att det betyder att folk vill ligga, så det kanske var bra hehehe) och vi hade även en rolig skåning som gjorde oss sällskap! Skulle lätt vilja göra om det, nuuuu! Eller nästa helg. Kanske.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0