då var jag nyklippt

Hahaha åh vad jag bloggae bra igår. De tre lektionerna jag hade var faktiskt etik-och livsfrågor, svenska c och filosofi så jag var tvungen att tänka under alla men presterade ändå väldigt bra tycker jag! Sen hade jag musikal efter skolan och kom hem sju då jag var tvungen att baka till klassen och efter Glee dog jag av trötthet. När jag vaknade imorse ramlade jag ihop på golvet såfort jag klivit ut sängen, hahah. Har dessutom åkt på en dundenförkylning så det finns inga ord över hur skönt det blir med jullov idag. Ska försöka blogga efter avslutningen annars blir det imorgon! Om vi inte dör.
 
Jag i ettan. samma dag som julavslutningen. Ganska (o)cool.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0