dan före dopparedan

Idag har faktiskt varit en bra dag. Vaknade i tid till julkalendern efter en rolig dröm och åkte ner på stan utan några förhinder. Där köpte jag klart alla julklappar och tackade mig själv över att jag duschade innan eftersom jag träffade folk jag kände på stan. Har gått två dagar i samma kläder och varit superäcklig, hehe. Sen har jag slagit in paket, städat rummet, förberett mat till imorn och lite annat skoj. Det känns verkligen inte som julafton imorn, men jag fåt nog upp julkänslorna senare. Det kanske mest är för att vi inte har någon gran. Whaaat tänker ni nu, men vi kommer inte öppna paketen här och då har vi inte riktigt orkat. Funderar dock på att ta med våran silvergran dit så det blir lite julkänsla.
 

Kommentarer
Postat av: Denisen

Alltså.... ÄLSKAR BILDEN!!! ♥

Svar: hahahahaha så himla ful!
Frida

2012-12-23 @ 22:35:22
URL: http://sodenise.blogg.se
Postat av: mamma

Städat?

Svar: Om du inte är nöjd ändrar jag tillbaka det då
Frida

2012-12-24 @ 10:13:07



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0