dress in sequin

Detta är ett inlägg jag skriver med sorg. I flera veckor spanade jag in en fin klänning som jag planerade att köpa. En dag var det dessutom extra billig och jag hade råd. Mamma sa åt mig att vänta till mellandagsrean ifall det skulle finnas någon bättre och billigare där. Jag följde hennes råd och efter att ha betraktat världens sämsta mellandagsrea var jag ännu mer säker på att klänningen skulle bli min. Men i dessa jävla juletider är ju varje jävla dag röd så jag skulle inte få klänningen förrän 4 Januari. Detta betyder att jag sitter dagen före nyårsafton med fester att gå på men ingen klänning. Det är hundra gånger värre än för två år sen när jag hade en klänning men ingen fest. Har därför köpt skitfula kläder som jag ångrar någon innerligt att ha på mig imorn. Om ingen har någon klänning att sälja som ser det minsta ut som klänningen nedan kommer jag gå klädd i endast min paljettbh och sitta hemma med en påse chips. Tack och hej.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0