fyra nya prylar

Nu blir det ånga inlägg på taken, hehe. Ska visa vad jag köpt idag och vad jag fick i julklapp av Denise. Först och främst köpte jag en BH från H&M. jag har kikat lite på den på internet men enligt alla var den slutsåld överallt. Det första jag såg vid underkläderna var just den, med silvriga paljetter, på mellandagsrean och i rätt storlek. Okej, den knske är lite liten men det spelar ingen roll. Lite senare inne på Gina hade dom ganska tråkig rea, men jag såg ett korshalsband med humörgrej. Ni vet sån ring alla hade när dom var små? Har alltid velat haft en sån. Dom skulle precis stänga så jag hann aldrig fundera på om jag verkligen behövde den eller inte. Julklapparna fick jag av Denise på bion (hon bjöd mig förresten, det var en födelsedagspresent, tack igen!!) och hon fick sina av mig. I paketet låg det ett par assnygga strumpor och ett jättecoolt linne. Ni får en slags mixbild av allt. Ni får (antagligen inte) se det bättre en annan gång.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0