inte mina favoriter

Detta är ett öppet brev till två lärare på skolan. Jag vet att jag inte är bäst i de ämnerna ni undervisar i. Det ena måste jag få godkänt i för att komma någonstans i livet och det andra kan man väl säga att jag valt själv. Det finns faktiskt en anledning till varför jag inte är så bra, varför jag inte lämnar in uppgifter i tid eller tränar hemma. Det är ni. När folk säger åt mig att jag är dålig tar jag åt mig. Jag är inte en sån person som ska motbevisa, speciellt inte om det är någon över mig som säger det. Då är det sanning. Det får mig att vilja det ännu mindre eftersom jag är så himla dålig som ni säger och därför gör jag det inte alls. Om ni någon gång skulle säga "Bra Frida" eller "Du klarar det" kanske jag skulle vara lite mer peppad. Men när jag får höra att jag inte kommer klara saker eller inte är tillräckligt duktig önskar jag att jag slapp era jävla ämnen. Jag vet att ni inte kommer läsa detta men jag ville bara skriva av mig lite. Tack och hej.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0