jag är lucy in the sky

Åkte ner på stan klockan tio och två timmar senare var min nyårsoutfit klar. Har dock inte provat allt tillsammans så det kan hända att jag ser ut som ett missfoster. Kommer se ut som förra året fast kvinnligare och äldre. Hoppas att jag kommer använda kläderna jag köpt idag lika mycket som jag använt förra årets kläder för annars var det money för nothing. Eller nej, om jag inte får en nyårskyss var det det, men det var jag redan att jag inte kommer få. Jaaajaaaa, nu färgar jag håret och gör shots som antagligen blir skitdåliga. Drömde att jag var hemma hos Amanda och flera styckna från gamla klassen var där. Det konstigaste var en kille som går på skolan och en kille som liknade honom och jag stod och skrek på honom fast det var killen som liknade honom. Sen iallafall kom jag på att jag glömt något att dricka hemma så jag åkte till skolan och hämtade det och sen satt vi alla och åt med Amandas pappa som läste tidningen. Kul dröm. 


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0