jaja

Vill bara "be om ursäkt" över att min blogg varit lösenordsskyddad. Har haft mellan 1-5 läsare sen i söndags så jag hoppas att ni andra hittar tillbaka, haha. Det är inte viktigt varför jag hade det men nu kommer alla in som vanligt. Om jag någonsin har det igen är det bara att skriva "Frida" som användare och "bajs" eller något annat kreativt som lösenord. För att gottgöra detta ska jag visa en bild på årets första snögubbe. Sekunden innan jag bestämde mig för att göra det puttade Yvonne ner mig i en snöhög så jag tog i en cigarett. Visserligen gjorde jag det när jag satte dit snögubbens näsa oxå, hehe. Amanda sa förresten att det borde vara hans mun. Tänkte inte på att man har cigaretter i munnen utan bara att snögubbar har långa näsor. Så vi kan väl säga att det är en rökande snögubbe istället.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0