Julkalender #13

En bild på någon av dina favoritsaker är bland det svåraste jag varit med om. Har så himla mycket saker och allt är så himla olika. Det skulle kunna vara fem olika personer som bor i mitt rum. Velade mellan alla mina rosenkransar, min skateboard, alla hårfärger, kameran och lite fler saker. Bestämde mig tillslut för min fina minneslåda. Den understa är min YES-event låda och den översta ligger det så himla mycket "skräp" i. Även lappen med mitt namn på är ett minne, från när jag gjorde audition till ett sommarjobb. I grejerna bredvid har jag tidningar av olika slag. Älskar att kolla igenom detta när jag är både ledsen och glad. Visserligen är hela mitt rum fullt av minnen men i lådorna förvaras de flesta.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0