off with your head

Kom till skolan klockan åtta för att delta i julkuletävlingen. Några snorettor kom 30 sekunder före mig och började även en halvtimme innan man fick bara för att alla kulor låg på golvet och var svåra att missa. Fram till klockan tio letade jag och Amanda tills vi gav upp. Några byggare frågade oss snällt varför vi letade efter kulor medan fordonare var kaxiga och sa åt oss att sluta störa. haha! Vi träffade även några invandrare när vi lämnade in kulorna som var jättetrevliga och roliga. Efter naturkunskapen ville vi ha kebab men det var slut. Kebaben i kebabkiosken var slut. Fick reda på att min musikteori var inställd så jag kunde äta i lugn och ro med Amanda och Denise. När vi kom tillbaka till skolan träffade vi Yvonne och Tina som hade hittat fler kulor så dom fick sammarbeta med oss. Klockan tre åkte jag och kompanjonerna ner på stan för att sen åka tillbaka till skolan i någon timme och sen ner på stan igen. Den gången hämtade jag ett lucialinne jag vann på tradera och sen åkte jag ner på skolan igen för att kolla på julshowen! Det var så sjukt jävla bra! Klockan nio lämnade jag skolan och nu borde jag plugga meeen sova > plugga om jag ska vara riktigt ärlig. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0