så som vänner känner

Har haft en superskön dag. På svenskan röstade vi fram B istället för C så vi slog oss ner i datorsalen och skrev. Innan lunchen satt halva klassen (jag, Tina, Rita, Yvonne och Sofia) och pratade i cafeterian sen fortsatte vi med det i matsalen. Ett tag pratade vi om favvoläraren David och tillslut satt vi alla och log när vi tänkte på honom. Tur för oss att vi sen hade lektion med honom! Vi pratade såklart bara om fika och sen slutade jag men hängde med Sofia och Yvonne ett tag tills deras lektion började. Pluspoäng till denna fredag för att: jag såg i princip alla snygga killar och jag behövde inte gå på min lektion som slutar halv fem. Dessutom var solen fin och jag såg en rosa cirkel överallt efter att ha stirrat på den.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0