ursäkt och tips

Hej bloggen. Vill bara be om ursäkt över alla mina stavfel. Läste igenom några inlägg och jag kan stava egentligen. Det är bara vissa ord som jag gillar att stava fel på. Tillexempel skriver jag ihop många ord och använder inte förkortningar, bortsett från att jag skriver "oxå" istället för "också". PS. Kollade på Charlie St Cloud nyss. Vill bara säga att herrejävlar vad Zac Efron är snygg och se den filmen annars kommer ni ångra er. Grät kanske lite men det betyder att den var bra.

Kommentarer
Postat av: jossan

Toppenfin bild!!!!!! Jag vill också bli bra på bild!

Svar: Åh tack Jossan!! Men du blir ju alltid bra på bild så klaga inte! PS. vi fick tillbaka våra religonsgrejer idag som inte ni fick tillbaka, hihihi!
Frida

2012-12-17 @ 12:34:58
URL: http://Josefinburell.blogg.se
Postat av: yvonne

Snygging!!

Svar: Tack Yvve!!
Frida

2012-12-18 @ 00:04:40



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0