bang bang

Tjena mittbena! Har världens jobbigaste dilemma som alltid. Ska jag fortsätta ha raklugg eller inte.

Positivt med raklugg: Slipper bry mig om mina ögonbryn, folk säger att jag passar i det och att jag ser ut som Lady gaga (en av de finaste komplimangerna jag fått), den ger mitt hår karaktär. Eller asså man kan säga "en blond tjej med raklugg" och folk fattar vem dom menar. Negativt med raklugg: Eftersom jag har tunna hårstrån ligger inte håret stilla och jag måste spraya sju liter hårspray för att luggen ska se okej ut, det gör även att jag måste tvätta håret varje dag, jag måste klippa den, ena sidan är tunnare än den andra så man ser mitt ögonbryn, om det regnar blir den kaos.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0