dancing in chicago

Känner verkligen att köpa keps är det enda rätta jag kan göra just nu. Jag har cirka 40 timmar på mig att bestämma vilken jag vill ha. Alla kommer från en och samma sida som Denise tipsade mig om (egenligen frågade jag, känner mig jättedum som funderar på den första men herregud så snygg den är)  och kostar lika mycket. Såg en kille på skolan med en som såg ut som den röd/svarta så antagligen blir det inte den. Vill kunna ha den till allt vilket jag skulle kunna med den blå/gröna eller blå/orangea men å andra sidan är jag jag så jag skulle antagligen kunna ha den turkosa/lila till det mesta oxå. Skulle vara kul om någon hade en åsikt att dela med sig om innan jag ångrar mig totalt, haha.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0