in med magen

SKOLA, WOOPWOOP. Har inte fixat mig under hela lovet så det tog ett tag innan jag hittade mitt smink, haha. Har föresten inte sprayat luggen på hela veckan heller, och.. (HÅLL I HATTEN) ska inte göra det idag heller. Har fått typ två komplimanger. Nä, skoja. Frida eller Denise sa att det var fint och Klas sa att jag var ful annars. Men det är nog inte ett mirakel, tror att det beror på längden på luggen, så jag måste hålla den kvar såhär. Dessutom har jag mina nya byxor. Behövde hjälp med att få på dom så jag hoppas nästan att jag int är hundvakt idag, vem ska ta upp bajset liksom? Hehehe närå. Hon får äta det. Oj vad jag är rolig, ska självklart fråga någon på gatan om dom kan göra det. Måste sluta skriva nu, har kramp i handen efter att ha dragit upp dragkedjan på byxorna. Ha en bra måndag allesammans!


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0