Som jorden älskar månen

Åkte tidigt imorse till tandläkaren och åt lite rosa tabletter. Asså jag är nog sjuk men jag älskar att gå till tandläkaren. Tandhygenisten är ännu bättre för då får man flourgrej efteråt och tungan blir rosa. När jag var klar åkte jag och mamma till Röda korset, har länge tänkt att jag vill ha en sekretär och så var det halva priset på möbler och det fanns två sekretärer varav en står framför mig just nu. Så himla fin! Bara 200 kronor dessutom. När jag kom till skolan var det fortfarande två timmar kvar tills vi början så jag och Amanda chillade och pluggade. Efter skolan åkte jag hem men hade ingen nyckel så jag fick vänta på de andra och efter maten spelade vi skip-bo! Nu ska jag städa rummet och fixa fint.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0