you're only fooling around with me

Idag på historian skrev en slovak till mig på facebook och eftersom jag inte är så jättebra på slovakiska sa jag högt att jag inte fattade vad det betydde, genast kom David till mig för att hjälpa till med historian. Antingen är han uttråkad eller så frågar jag aldrig om hjälp, haha. På lunchen träffade jag Denise en snabbis för att få en överraskning!! Trodde att överraskningen var att hon pratade i högtalarna på skolan men tydligen har hon köpt musik direkt biljetter x 3! Hämtade sen ut min studentmössa hos henne. Eller inte. Resten av skoldagen var jag jättetrött och när jag skulle lämna skolbyggnaden log en kille åt mig. Tänker inte påstå att det var ett charmigt leende men jag tyckte det var lite kul.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0