det sista jag får köpa

Vad är oddsen att de shortsen jag ville ha minst är de enda som finns kvar och att dom är i min storlek? Amanda hade köpt ett par när hon var i Stockholm och jag har plenerat att köpa men hon sa att dom inte fanns i Uppsala och eftersom jag just nu befinner mig i Uppsala trots att jag skulle vara i Stcokholm ska jag prova ett par icke-reade och beställa från internet. Om dom kommer tillbaka asså. Skyller på er om dom inte har det för varje gång jag skriver att jag ska köpa något här är det slut. Förresten, om man bildgooglar "Madde shorts uppsala" kommer min blogg upp. Lite kul!
 

Kommentarer
Postat av: Denisen

väntaaaaa..... dem där var ju på rea på Gränby igår :D tänkte prova såna där, men fanns inte i min storlek....

Svar: dom var på rea överallt, men inte i min storlek eller i rätt färg :@
Frida

2012-07-03 @ 12:28:36
URL: http://sodenise.blogg.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0