han kan allas namn

Lite spontant åkte jag ner på stan i eftermiddags och snackade bussines med Yvonne! Vi satte oss på Årummet och tog en coca cola light och isté för att verka lite mognare. Det slutade med att vi kollade på småfåglar som hade mat runt munnen. Efter någon timme kom mamma och hämtade mig för att äta middag hos kusinerna! Visserligen är det inte så många kusiner kvar i det huset. Men det var jättemysigt och jättegott. Påvägen hem skrattade jag åt dom som bor i Björklinge. Först och främst har dom något som heter Gränby, hahahaha. Dom kan liksom säga att dom ska till Gränby och så bor det typ en människa där. Dessutom har dom även ett ställe som heter Lund. Men det roligaste är stället som heter Högsta. Typ "jag är vid Högsta!" "Högsta vadå?!". Men helt ärligt är jag lite avundsjuk för att dom bor ute på landet.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0