Soon it will be over

Har färgat håret igen, jag vet att jag inte var ett dugg nöjd med det och jag tänkte låta det tvättas ut men det var så himla ojämt, det rosa var typ halvblond och så var det ju ett mellanrum mellan färgerna så jag blandade lite rosa, vatten och balsam så det inte ska bli lika mörkt. Hoppas det blir bra! När det tillslut är uttvättat (det tog ju en vecka för det att bli dassigt så om två veckor är det väl förhoppningsvis borta) ska jag färga två andra färger, tjohoooo. Sen är det slutfärgat på ett tag. Fast jag skulle vilja ha bruna toppar, eller kommer det se ut som skit kanske?
 
Snodde den från Frida, hade rosa hårmascara där det var ljust för att täcka hålen men misslyckades, haha.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0