what a girl needs

Gårdagen var superbäst! Jag och Denise åkte ner och mötte de andra för att åka och handla. Sen skulle vi gå hem med fyra påsar och fyra klackskor. Men det gick bra! Försökte få alla att ha höga skor men Denises skor passade tydligen inte hennes outfit så hon blev typ kortast! Tror inte det skadade så mycket eftersom vi mest gick barfota. När vi inte grillade, kollade om grillen var ledig, åt, lyssnade på töntiga låtar när snygga killar passerade, gjorde cirkuskonster, låg på gräset och skrattade och tog fula bilder spelade vi spel. Vann Rita & Gissa trots mina fina teckningar på tjejerna. Lycka och Underhållning skulle det vara. Fast när man var med mig på Med andra ord förlorade man i mitt lag. Imorse droppade alla ur en efter en och nu har jag träffat min efterlängtade storebror som är hemma efter sin europaresa!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0