You stole my star

Tog en tripp ner på stan idag. Är mycket bättre på att shoppa när jag är ensam och det är dåligt väder. Köpte ett par tråkiga shorts på Gina, solglasögon från Cubus och skor från Åhléns. Gick in i typ alla affärer som har skor för att hitta ett par fina men inga hade. Innan jag tog bussen hem gick jag in på Åhléns och såg att det var halva reapriset på typ alla skor. Längst in, alldeles ensamma stod dom. Var helt säker på att dom inte skulle vara i min storlek men det var dom!! Eler ja, en storlek för stor. Men dragkedjan går knappt att stänga så dom passar perfekt när dom väl sitter på. Femtio kronor. Shortsen är lite småtråkiga så dom får ni se typ imorn om jag har dom på mig. Resten ska jag iallafall ha!

Kommentarer
Postat av: Denisen

love.those.shoes! solbrillorna var inte helt fel dom heller!!

Svar: me.too!!! haha tyckte dom var lite roliga!
Frida

2012-07-23 @ 18:49:18
URL: http://sodenise.blogg.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0