dagens outfit #19



Tröja - Carlings. Byxor - Vila. Skor - Wedins.

Köpte två plagg, varav den ena var Second hand. Kanske visar sen! Jag ville köpa en mössa från Carlings men snubben som jobbar där hade en likadan, kändes lite dumt att köpa den då. Han sa föresten att jag hade snygg tröja. Blev jätteglad tills jag insåg att den var från Carlings. Men det var ändå snällt. Kände mig jättejobbig när Amanda provade en klänning där och jag fick be honom ta ner och hänga upp hela tiden. Fast det är ju hans jobb. Dessutom var det egentligen Amanda som var jobbig. Eftersom hennes storlek inte fanns ringde han till andra Carlings där den inte heller fanns, men vi gick för säkerhetens skull dit där om redan visste vem hon var. Blåa tjejen som vill ha blå klänning.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0