i may not know it

Vill inte berätta vad jag gör nu för då skulle alla tro att jag typ älskar Miley Curys. Vilket jag inte gör. Men, istället kan jag berätta om min lilla kändiscrush! Varje söndag när jag vaknade brukade jag kolla på kanal 5. Då sände dom nån disneyserie (typ Sonnys chans eller nåt?) som jag brukade kolla på, trots att det var dubbat. Den största anledningen till att jag kollade var Chad, även kallad Sterling Knight. Fast nu är det över eller nåt, så himla sorgligt. Han pratade dock mycket sexigare i den serien än i filmen jag kollar på nu. Det måste vara för att han pratade svenska då.
 
Tänk om någon sa sånna saker om sig själv till mig. Det skulle vara en dröm coming true. 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0