It's awkward and silent

Har egentligen inget att säga. Inatt drömde jag om Mangemakers och att jag hade en Miley Cyrus låt på huvudet. Fast det sistnämnda var verkligenhet oxå. För ett tag sen kom mamma in i mitt rum och sa åt mig att städa. Tog ut alla nya kläder ur sina påsar och la alla väskor där dom ska vara. Så svårt är det att städa mitt rum. Visserligen måste jag damma, städa garderoberna och tvätta. Men det ska jag göra när storebror är ute på äventyr i Europa så ingen tar mina tvättider, hehe. Har hittat fler kläder jag vill köpa och måste kolla om jag har fått studiebidrag först, men vågar inte göra det för då ser jag hur mycket pengar jag har gjort av med den senaste veckan. Men jag ska köpa dom ändå. hohoho.
 
Vet att Denise kommer döda mig lite, men hon är faktiskt riktigt snygg.. Och bra.

Kommentarer
Postat av: Denisen

hon är faktiskt inte alls snygg. Ganska jätte ful faktiskt. Har du sett hennes ansikte. Stackars flicka, ser ut som nån har trampat på det....

2012-07-01 @ 18:01:30
URL: http://sodenise.blogg.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0