it's time to come clean

Kollar på All the boys love Mandy Lane nu. Kollar alltid på den ensam, och är ganska säker på att jag färgade topparna senaste gången jag såg den. Fast nu försvinner det ju efter en tvätt. Blev så taggad på att göra nåt nytt med håret eftersom Frida blev så jävla snygg i sin nya hårfärg. Annars har jag ätit en och en halv melon, ätit fett mycket middag, snart två munkar och pluggat idag. Är fortfarande hungrig trots min stora middag. Kanske är gravid? Skulle inte klaga då direkt, har haft bebiscravings på senaste tiden. Fast jag är riktigt säker på att jag inte är gravid, eller det beror ju på hur bebisar kommer till. Nu ska jag äta min andra munk. Tror att jag automatiskt blir ännu tjockare på sommaren.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0