There's my territory

När jag vaknade imorse åkte jag ner på stan för att köpa en ny bikiniunderdel. Jag hade tydligen för höga förväntningar på min rumpa och behövde en storlek större. Det fanns en enda del av den bikinin kvar, en underdel i min storlek. LYCKAN ASSÅ. Har alltså två underdelar ifall någon vill köpa, pengarna går till Denise! Fastnade sen på Bikboks rea men köpte inget. Inne på JC fanns min drömtröja för halva priset och bara en kvar i M. Men jag ville ha en blå och lite större så jag åkte till IKEA med mamma. När vi var klara där släppte hon av mg på Gränby där jag träffade Denise. På den JC fanns inte tröjan alls så vi åkte ner på stan och köpte den jag egentligen inte ville ha. Men snubben som jobbade där kände igen mig från gången innan, lite kul. Sen satt vi och pratade tills hennes rast slutade. Åker antagligen ner dit imorn och hänger lite. Sista året ju! Nu ska jag tagga fotboll, tackade nej till glass av en snygg snubbe som oxå skulle göra det.


Kommentarer
Postat av: Fel

En liten rättelse angående din dag. Du steg upp, åt frukost och gick sedan och la dig igen och somnade om. Medan din ömma moder var och tränade skulle du ha varit på stan, men istället låg du och sov då!!!

2012-06-15 @ 21:40:59



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0