du känner varken regn eller sol

Mormor och morfar var här nyss. Jag var på fett dåligt humör imorse men det blev faktiskt bättre när dom kom! Kommer nog inte skriva klart alla uppsatserna innan BB. Både är halvklara och jag vet inte vad jag mer ska skriva, så jag avvaktar tills imorn. Har iallafall bestämt vad jag ska ändra för kurser i trean och om man bortser från två svenskauppsatser och en fet historiauppsats är jag helt klar i tvåan! Svenskauppsatserna planerar jag att skriva klart veckan efter vi slutat, mest eftersom läraren är på sjukhus och jag inte kan få någon hjälp. Snart sommarlov!!!!!

Såhär ser jag och vädret ut idag. Glad men grå. Fast min tröja och mina naglar är gröna. Faktum är att bilder ser egentligen ut som nedan. Say whaaaaat säger ni nu. Oj vad rolig jag är idag. Alla dagar.



Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0