But here I am asking you for one more chance

Dagen fortsatte inte så bra till en början. Efter tyskan satte jag mig och väntade på Amanda. När klockan var fyra tog jag mitt pick och pack till dansen där det var helt tomt. Så jag antog att hon hade åkt hem eller åkt ner på stan med någon annan eftersom jag inte kunde höra av mig. Därför åkte jag hem och tyckte så synd om mig själv som mådde så dåligt, dessutom fick en supersöt unge mig nästan att gråta för att den var så söt, haha! Såfort jag kom hem laddade jag mobilen och precis när jag hade startat den ringde Amanda. Dom hade bara bytt sal och var klara. Så jag åt middag och åkte ner på stan för att hitta en klänning till Amanda. Hoppas att jag mår bättre imorn när det är skolavslutning! Fast jag kommer oavsett, har två månaders vila efter det. Fast sova ska man inte göra på sommarlovet, då ska man leva!


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0