Whose side am I on

Har varit på bio med Amanda och G ikväll! Vi såg Snow white and the huntsman, tyckte om den! Gillar faktiskt svärdfilmer. Det skulle vara så mycket coolare och mer rättvist om folk gick runt med svärd istället för pistoler. Medan jag väntade på bussen twittrade jag, och mitt i en jätterolig twittring räcker nån snubbe ett äckligt hamburgerpapper till mig och ber mig att snyta mig. Istället för att säga att jag inte kan sa jag bara nej. Då ba frågar han om jag någonsin gjort en bondsnytning (vad fan är det???) och när jag säger nej säger han att någon gång måste vara den första. Inte idag sa jag då. "Nej men folk tycker det är så jävla attraktivt att dra in snor, speciellt seriemördare" säger han då. VAD FAN MENAS MED DET? För det första bryr jag mig inte om hur attraktiv jag är halv tolv på kvällen när ska hem och sova, och vadå seriemördare?! Sen började några andra fråga om han hade öl och sånt, och sen säger han att han har suttit inne en gång till dom. BLEV FETT RÄDD OCH BÖRJADE NÄSTAN GRÅTA. Sen tog jag andra bussen där alla var förkylda. Ville inte gå av bussen för att jag kände en sån sammanhörighet. Förlåt för det röriga inlägget men jag är fett arg.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0