don't treat me so mean

Försov mig rejält imorse men hann ändå till skolan extra tidigt för att plugga. Provet gick helt okej, fast när jag skulle nämna fyra sektorer i näringslivet skrev jag primära, sekundära och litterära. Hahahaha, skrattar högt inom mig. Efter den trevliga skoldagen som mest innehöll span på killar åkte jag med Denise ner på stan. Tyvärr blev klockan alldeles för mycket såfort bussen stannade så vi skiljdes där och jag gick till Lindex för att köpa en BH! Det var mitt sätt att fira Internationella kvinnodagen. Plus att jag fick en fin ros av någon. Har även en troshistoria att berätta men tror att jag sparar den till någon som bryr sig. Är helt slut nu, har letat present till italienarna utan någon större framgång.

Roligare än såhär blir det inte! Glad internationell kvinnodag!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0