happy hungergame

Har haft en fett trevlig dag med Frida! Först satt vi på BK i en timme och pratade om Italien, killar och kalas. Fast killar och kalas ingick ju i Italien. Efter någon timme såg vi Hungerspelen, sååå himla bra. Trots att boken var aningen bättre var den så jäkla värd. Efter att jag har sett filmer på bio blir jag alltid så insatt i filmen så när jag gick till bussen var det på liv och död och när jag sen behövde gå genom skogen gick jag försiktigt och råkade kliva på en pinne så det knakade. Imorn kommer Denise så jag ska upprepa berättelsen jag aldrig blir trött på och sen är det musik direkt!


Kommentarer
Postat av: frida

SÅ TOG DU DEN FULA BILDEN =(

2012-03-24 @ 21:46:03
URL: http://fridaburell.blogspot.com



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0