I just wanna praise you

Började dagen med matte som avbröts pågrundav dilemmadag! Älskar sånna, hehe. Men det gör inte klassen, dom ville inte ha det för att vi behöver räkna men när dilemmagrejen var slut tio minuter innan lektionen tog alla tillfället i akt att sluta tidigare. På historian kollade vi på teatertvåornas produktion "när månen gick i moln". SÅ SJUKT BRA!! Skulle ångra mig fett mycket om jag inte såg den. Efter lunch var det tremannaensemble, haha. Bättre det än enmanstyska som jag hade efter håltimmen då jag och Sofia lurade iväg Marko och snackade killar, haha! När jag kom hem efter jag gått runtruntrunt på H&M och letat efter en tröja var jag lite hundvakt. Men nu måste jag plugga, utvecklingssamtal imorn!


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0