pronto pizza prego


Den första pizzan åt vi till lunch första dagen. Jag och Sofia fick inte sitta med våra italienare så vi satt med svenska grabbarna i ettan och lärarna. Vi fick våra pizzor sist och dom var inte så speciella. Är glad att jag beställde margarita för den inte så kallade vesuvion (det fanns inte, hahaha?) smakade ganska äckligt. 3 av 5 får den av mig i pizzabetyg!

Den andra åt jag i fredags på middagen med lärarna. Ville ha en vesuvio som inte fanns då så jag sa åt Malins italienare att jag ville ha en margarita med skinka men då trodde han att jag inte ville ha tomatsås på, hahaha. Den var ganska äcklig och jag åt knappt halva. Den skulle nog vara godare med tomatsås så den får 2 av 5 från mig!

Den sista åt jag i tisdags, sista kvällen. Jag frågade en lite bättre italienare då och han beställde exakt rätt. Fast först fick jag en margarita som var tjejen bredvis mig men hon sa inte åt mig så jag satt med den framför mig i typ 10 minuter. Jaja, min pizza var ätbar och godare än de andra och får därför 4 av 5 av mig i pizzabetyg! Bäst i test!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0