shopping i italien

Vi hade inte så jättemycket tid för shopping men såfort man fick ett tillfälle kollade man runt. De mesta av pengarna gick åt till mat och alla sakerna på bilden blev ungefär exakt 20 euro. Så 1000 kronor gick åt mat helt enkelt. Armbandet köpte jag på Hard rock café i Florens, ville ha en tröja eller en nyckelring men allt var så dyrt så jag skänkte 1 euro till någonstans och fick ett armband. Gav föresten pengar till flera tiggare där, kände mig som en god människa då. Den rosa rosenkransen köpte jag på en marknad i Florens och den andra i en kyrka i Venedig. Skulle köpt en i Bologna om inte gubben som skötte den ståndsaken var så skum och läskig. Tröjan köpte jag i tisdags när vi fick shoppa hela dagen. Mest för att jag ville ha något från den affären och den tröjan var på rea. 9 euro kostade den. Jag är relativt nöjd!


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0