that should be enough

Det lönade sig att äta kladdkaka, muffins och bröd med nutella på till frukost och sen äta trerättersmiddag som bestod av jättemycket pasta klockan nio på kvällen. Jag har nämligen gått ner tre kilo i Italien, genom att göra exakt det. Men vi gick ju väödigt mycket hela tiden så det kan ha berott på det. Nu undrar jag hur jag ska gå till väga för att fortsätta gå ner. Ska jag börja äta chokladmuffins till frukost? Ska jag äta middag sent och somna direkt efter? Ska jag gå vart jag än ska och gå i alla trappor jag ser? Eller ska jag flytta till Italien helt enkelt? Det sista låter mest frestande just nu.


Kommentarer
Postat av: Denisen

börja träna med mig på friskis!!! ska förmodligen skaffa kort där såfort jag skaffat en träningsbuddie 8)))

2012-03-27 @ 18:02:17
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0