never let you go

GRATTIS JUSTIN BIEBER!! Har glatt firat din stora dag all alone med lila kläder. Eller ja, det flesta på skolan hade faktiskt lila kläder på sig, så dom firade dig nog oxå. På lunchen åt vi kebab only for you och efter skolan åkte jag och resten av familjen till Skoby. Alltså jag skäms nästan att säga detta men jag tog med en hel kasse med barbiedockor hem. Eller mest bratz och fina klänningar. Ska alltså inte leka med dessa trots att jag skulle vilja. Är glad att jag lekte med barbiedockor så pass länge, brukade gå ner i källaren med en liten påse och plocka på mig det jag ville ha sen sprang jag hem till min granne och lekte enda tills det var dags att smyga hem igen. De senaste jag lekte med var tydligen blond och svarthårig! Åkte sen till storasysters nya lägenhet, den var så himla fin! Ska antagligen dit imorn igen för att fika lite.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0