vi satt på gräset som växte i takt med himlen

Har hela helgen åkt med halv tio bussen till skolan och kommit hem ungefär samma tid fast tolv timmar senare. I fem timmar var det musikalrep, det är faktiskt väldigt roligt trots att jag inte har någon roll. I lördags slutade vi ungefär fyra så jag och Denise gick ner på stan och åt, sen satt vi på musik direkt i några timmar. Det var ingen som var sådär flyga av stolen bra i lördags, men vinnarna var ändå ett bra val. I söndags åkte jag med Denise till skolan för att öva på akt två och när vi hade slutat åkte jag och Denise till IKEA och resten av Boländerna. På kvällen var det musik direkt igen men nu var det fler band som föll mig i smaken. Tycker däremot att det var dåliga vinnare, eller alltså dom var väl ganska bra men hade hoppats att någon annan gått vidare. Fast jag är ännu mer besviken på andra chansen vinnarna. Fast jag är inte besviken på migsjälv som vann tre tröjor genom att säga att Kent Wennman inte var gammal. 


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0